Urodzinowo :D

Witajcie.

Nie było mnie tak długo...
Przepraszam!

Trochę spraw się pojawiło, więc mam mało czasu. Nie sądziłam, że mnie również ten deficyt dopadnie. Do tej pory zawsze byłam w stanie połączyć bardzo wiele rzeczy w spójną całość.
A jednak od kilku miesięcy powoli tej organizacji brakuje. Praca zabiera większość sił.

Ale dam radę i wrócę :)
Wcale nie przestałam tworzyć. Pomysły wciąż się rodzą w mojej głowie. Jedynie czas wykonania się wydłuża.

Tymczasem przedstawiam Wam prezent, który otrzymałam od kochanej Lady Veronique Savage. Nie spodziewałam się tak miłej niespodzianki :) Już bliżej mi trzydziestki niż dwudziestki, ale wciąż drobne rzeczy cieszą mnie najbardziej. Kwiaty również! Piękna podusia z gejszą! Kordonki! Coś co mi się przyda - pastele :)



Raz jeszcze dziękuję! :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty