Joy

Witam,

dziś trochę scrapbookingu :) 

Bardzo podoba mi się możliwość łączenia kilku materiałów by stworzyć coś pięknego. I tu swoją znaczną rolę odgrywa scrapbooking. Choć wielu mówi, że jest to metoda zdobienia tylko albumów fotograficznych ja uważam, że można ją wykorzystać na wiele różnych sposobów, łączyć z quillingiem czy decoupagem. Choć decoupage już sam w sobie jest wystarczający :P 

Przedstawiam wam kartkę okazjonalną. 
Trochę koralików, gipiury, piór, ścinków i co najbardziej przypadło mi do gustu - części zegarka.
Udało mi się rozebrać zegarek, który kupiłam kiedyś na targu za grosze. Części może i nie było wiele, ale takie prawdziwe metalowe elementy dodają uroku. :) 

 

Komentarze

  1. Ale pomysłowe wykorzystanie przydasiów, ten zegarek kapitalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty