Chopin

Hej,

Przepraszam za nieobecność. Moje postanowienie legło w gruzach.Posty nie będą tak regularne jak na początku zakładałam. 
Przyczyna leży w kilku miejscach, które ciężko jest skoordynować by działały spójnie. 

Ale to nie jest ważne :) Mam dla was trochę klasyki. :) 
Nie wiem kto z was słucha tego gatunku, lecz dla mnie pozostaje on jednym z najpiękniejszych. Lubię muzykę klasyczną, współczesną instrumentalną. Szczególnie urzekają mnie instrumenty strunowe. Szarpane, smyczkowe czy uderzane. Gitara, skrzypce, pianino... 
Dlatego dziś tematem jest Chopin. 

Ten znany na całym świecie artysta miał i chwilę w moim życiu. Wariacje dotyczące konkursu muzycznego przedstawiam poniżej. Stare dzieje :) 


                       

Komentarze

  1. Noo, ładne, :) ale mi się muzyka Chopina kojarzy raczej z pozytywnymi barwami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty