Logo

:)

Tym razem coś bardziej poważnego.
Otrzymałam zlecenie wykonania loga, szyldu, wizytówek. (nareszcie! (*.*)

By uzyskać odpowiednią atmosferę miejsca wykonałam najpierw szkice, potem przeniosłam to do komputera. Kilka konsultacji i zwycięzca został wytypowany. Żółty napis na czarnym tle. Podobały mi się efekty pracy :)

Pewnie wielu z was już wie czym są Escape Room'y, prawda?
Dla informacji - Zabawa wywodzi się od gier komputerowych o tej samej nazwie. Wraz z grupą znajomych zostajesz zamknięty w pomieszczeniu na 60 min i w tym czasie musisz rozwiązać zagadkę by się wydostać. Naprawdę stało się to popularne jako niestandardowy pomysł na spędzanie wolnego czasu.
Pokoje możecie znaleźć tutaj - Lock me
Ja wykonałam logo dla Closed Door
Dla wszelkiej informacji prawa autorskie należą do mnie oraz Closeddoor, więc proszę nie kopiować.
All copyrights belong to me and Closeddoor. Don't plagiarize my work, please. 




Komentarze

  1. Świetne logo :) bardzo pomysłowe, moim logo też się możesz pochwalić :). Jest piękne i nie wyobrażam sobie życia bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty