Album

Niezapowiedziana przerwa...


I do tego widzę, że wywaliło mi wszystkie zdjęcia w postach. Cóż. Najpierw naprawiliśmy co trzeba, więc teraz możemy trochę się zrelaksować. 

Mam zbyt wiele niedokończonych rzeczy i zbyt mało czasu. Ciągle mi go brakuje. A każdy dzień wypełniony jest po brzegi... Oczywiście w większości pracą. Jednak z tym na razie nic nie zrobię.
Nadrobiłam zaległości w prowadzeniu albumu. Czy również macie stare albumy ze zdjęciami? Prowadzicie je nadal? 

Sądzę, że dysk twardy czy pendrive nie zastąpi wydrukowanych i pięknie oprawionych zdjęć.
Bo mając je w albumie można dodatkowo przyozdobić. :)
Ja na razie tylko uzupełniam, potem zabiorę się za podpisy i upiększanie. Tymczasem pozostały mi jeszcze dwa lata do wklejenia i będę na bieżąco. Yupi! 


Do następnego :)

Komentarze

  1. Nie mam już albumów, i żałuję bo już 2 razy utraciłam zdjęcia z kompa ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty