Yuki


Od dziecka lubiłam haftować. Najpierw był to najprostszy dziecięcy haft półkrzyżykowy. :) Jeździłam konno, więc miałam mnóstwo wyszytych koników. 
Potem kilkuletni zastój. Inna szkoła, inni znajomi, inne priorytety. Zostało mi kilka UFOK-ów, które powinnam dawno temu skończyć, ale skoro mają wydrukowany wzór, to powinno pójść z nimi dość szybko. 

Postanowiłam uwiecznić mojego pupila na jednym z haftów. :) Z małego zamysłu zrobił się prawie HEAD. :D 
(jeśli dobrze pamiętam to potrzebuję 150 kolorów muliny DMC, wielkość haftu to ok. 18cm x 29cm, trzy nitki muliny)
Przerobiłam własne zdjęcie i oto co zaczyna się pojawiać:




Efekt finalny ma wyglądać tak: 


I jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. No coraz bliżej końca :) oby tak dalej, kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wercia to jeszcze długa droga... Ale postaram się w miarę szybko skończyć... Choć ostatnio zaczęłam kolejny projekt...

      Usuń
    2. haha to, tak jak ja XD mega dużo projektów nieskończonych w komodzie, a się zaczyna kolejne XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty