Początek

Witajcie !! 

Oto mój pierwszy post na blogu, który zamierzałam założyć od prawie dwóch lat.
Nareszcie....
Tak, trwało to bardzo długo. Pytania typu "jak to zrobić?", "gdzie?", "czy w ogóle założyć?" dręczyły mnie od początku i nie mogłam się zdecydować.
Zanim zaczną pojawiać się "pożyteczne" posty muszę poznać jeszcze wiele możliwości tego serwera.

Chciałabym Was również trochę ze sobą oswoić, więc wrzuciłam kilka linków do moich innych stron. Zapraszam do odwiedzania :)

Zastanawiałam się również nad tematyką... I wiecie co? Wolę mieć wszystko w jednym miejscu, więc jest to blog najzwyczajniej na świecie o moich pasjach.
Po co zakładać bloga #1 o czymś tam, bloga #2 o czymś tam, bloga #3 o czymś tam itd.
Wystarczą odpowiednie zakładki :D

Z góry również przeproszę, ponieważ jestem pewna w 100%, że co jakiś czas może zdarzać się dłuższa nieobecność. Tzw. regeneracja sił witalnych ;)

Zaczynajmy!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS 1
Zazwyczaj na moim stole króluje artystyczny nieład, w którym o dziwo znakomicie się odnajduję. Poniżej przykład:


Zawsze pióra, tusze, mulina, jakieś mapki, notatki, coś... Jak każda kobieta robię kilka rzeczy w tym samym czasie :D

PS 2
Przedstawiam wam moich wiernych fanów :D


Mika oraz Yuki

PS 3
I tak na zakończenie - pięknie zakwitająca śliwa:


Komentarze

  1. Mój nie ład jest większy od Twojego :P haha. Mówisz to cecha kobieca, XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Einstein porównuje umysł do biurka. Lepiej mieć bałagan niż puste. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty