Naruto & L

Hej :)

Kto z was jest zainteresowany kulturą japońską? Mam dziś dwa szkice bohaterów anime i mangi. 
Jak większość moich prac i projektów, przygoda z Japonią zaczęła się w liceum. 

Muszę podziękować dwóm niesamowitym osobom, które wprowadziły mnie w ten świat.
Kasi i Mai.
Od tamtej pory miłość do kultury japońskiej pozostała. :) Muzyka, sztuka, codzienne życie to główne zainteresowania. A manga jest nieodłączną częścią kultury, dlatego ja również czasami tworzę w tym stylu. 

Oto moje szkice. :) 
Naruto, dobrze znany z ogromnego cyklu "Naruto" autorstwa Kishimoto Masashi.


Oraz L, jeden z głównych bohaterów serii "Death Note" autorstwa Ohba Tsugumi.


                                               

Szczerze polecam obie serie. Wymieniałabym znacznie więcej tytułów (może kiedyś :) ), ale te anime są warte uwagi. Szczególnie "Death Note". Nawet mój brat obejrzał choć nie znosi animacji. 

Komentarze

  1. :) Oj tak, ja zakochałam się w anime, wraz z pojawieniem się czarodziejki z księżyca. Naruto mi się nie podobał, wolę Fair tale (chyba tak się to pisze). A Deathe Note wprawiło mnie w osłupienie, bardzo dobra fabuła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty